Laster... Vennligst vent...

Kundeservice

Vi gjør alltid det vi kan for at våre kunder skal få en best mulig brukeropplevelse i vår nettbutikk, og av erfaring vet vi at god informasjon er viktig for å skape trygghet når man handler på nett. Derfor har vi samlet de viktigste opplysingene om hele kjøpsprossessen, fra bestilling til eventuell retur, i avsnittene under. Skulle det ellers være noe du lurer på, kan du ta en titt på vår oftest stilte spørsmål-side. Vi svarer også mer enn gjerne hvis du har behov for å sende oss en melding.


Bestilling og betaling


For å gjøre en bestilling må du selvsagt først finne et eller flere produkter du er interessert i å kjøpe. Ta en titt på kategoriene øverst på siden, bruk søkefeltene, eller utforsk våre anbefalte produkter på forsiden, og klikk deg deretter videre for å få mer informasjon. Etter at du har bestemt deg for hva du ønsker å bestille, benytt knappen 'LEGG I HANDLEKURV' for å gjøre nettopp dette, og gjenta om du vil kjøpe andre produkter i tillegg. Deretter klikker du på knappen 'FORTSETT TIL UTSJEKKING' og fyller ut informasjonen vi trenger for å levere pakken din.

Vi tilbyr to betalingsløsninger på under2hundre.no, PayPal og faktura, der sistnevnte kun er for bedriftskunder. PayPal er et av verdens største selskaper for betaling via bank- og kredittkort, og du kan også benytte din konto hos dem (hvis du har en). Med PayPal har du også en ekstra sikkerhet i deres system for mekling og tvungen refusjon. Utsjekkingen hos oss er selvsagt kryptert, og vi lagrer ikke kortinformasjonen din.


Frakt og retur


Alle pakker sendes via Bring, og leveringstiden er 2-5 dager. Forsendelsen vil i de aller fleste tilfeller bli levert direkte til din postkasse, men avhengig av størrelse kan det også hende du må hente den på ditt nærmeste postkontor eller via Post i butikk.

Skulle det mot formodning være problemer eller mangler med produktet når du mottar det, vil vi selvsagt ta imot retur. Vi tilbyr også 30 dager åpent kjøp (angrerett), også når forpakningen er brutt. Du kan velge å motta ny vare eller få kjøpssummen refundert. Ved reklamasjon betaler vi fraktkostnadene, men dette gjelder dessverre ikke hvis du benytter deg av angreretten. Send oss en forespørsel før du returnerer, så ordner vi opp med det samme.

Kundeservice